onsdag 28 december 2011

Biiilder!

 Jag och Nanne pa bussen mot Bangkok!

Emmi och Viktor!

Hela ganget, forutom.... :

Jessika och Rasmus

Vad man inte far gora i en tuk-tuk i Bangkok.

Var fina buss till Koh Pangang!

Vi hade en liten gris pa hotellet pa Koh Pangang

Straaaand

Gjorde en sno-gubbe i sand, med en fin gron halsduk :)

Hade en fin myrstig pa toan

Vara kara myrkompisar gillade vara sopor

Var julklapp till vara danska grannar

  
Har firar vi jul!

JULBORD!

Tauri, Nico, Jag

Emmi och Tauri.

FULL MOON PARTY!!!!

Railey Beach i Krabi.

Okant sar efter Full Moon-Party

Stig mot djungel-aventyren och lagunen

Sen var det bara att klattra!

Utsiktsplats!
(Kanske att min familj kanner igen sig?)  

Stort trad det dar.. Har ungefar en likadan bild
fast nar jag ar sju ar yngre.. :) 

Lilla Hugo som klattrade fore oss.

Lagunen!

Lagun igeeeen

Och mer lagun

Sa har sag vi ut nar vi kom ner igen!

Smutsiga Emmi

Smutsiga Jag

Aka longtail-bat hem


Sen sag vi lite fyverkerier pa kvallen

Pa stranden idaaag

Och solen borjade ga ner..

Har sitter jag och chillar.

Emmi star pa haaander, eller ja nastan :)

Wohoooo! :D

Och hjular!

GODNATT!

6 kommentarer:

  1. God natt. Måste genast kolla på våra bilder sen vi var där. Känner faktiskt igen en del. Kul. Kram

    SvaraRadera
  2. Vill önska dig och Emmi ett riktigt Gott Nytt År. Kram ma

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År!!!Roligt att se bilderna.Njut av värmen,här är runt nollan och råkallt,men vi ska ta en promenad i alla fall,vi behöver som tur är inte bli så lortiga, som ni blev. KRAM MOJE

    SvaraRadera
  4. Gott nytt år hoppas ni hade en bra nyårsnatt vi körde med skaldjursfrossa så nu har jag ätet ostron och kan väl konstatera att det är en smula överreklamerat.
    sköt om er kramis Leena

    SvaraRadera
  5. Gott Nytt Ar Maja! Hyvaa Uutta Vuotta, Emmi!

    SvaraRadera