måndag 7 november 2011

Bildeeeer!

Vi har akt en supermysig bat till Battambang idag och datorn pa det har hotellet var lite battre sa har kunde man ladda upp bilder, wohooo!



Jag glomde beratta att pengarna var slut ocksa, 
sa jag skickade Emmi till red light-district. 
Sa nu ar vi rika som troll igen!

 Dricka lask ur pase pa Penang!

 Aventyr i Nationalpark och Emmi ar pa G!


 Varldens langsta backe upp till en fyr. 

 Utsikt fran fyren


 Varldens sotaste apa med sexigaste brosten!

 Vi gick suuuuperlangt i varmen  den dagen. Typ en mil.

 Fran Georgetown och de rosa sakerna ar rokelser. 
Helt underbara! 

 Skriva pa vaggarna i vart hostel.

 KFC i Bangkok.

 Bangkoks tagstation by night.

 Angkor Wat


 Tomb Rider-stallet

 Nagon liten by inne pa angkor wat-omradet

 Kort, ol och notter innan vi drog ut 
och agde dansgolven i Siem Reap

 Var fina vinmiddag med  BBQ och krokodil!

 Var goda grodmiddag!

 Emmi ager dansgolvet!

 Jag ager dansgolvet!

Partyyyy!
 
 
Vara fina nya brittiska vanner.... och jag.


Lite bilder fran  baten idag och det gar tydligen inte att vanda pa bilderna har...




4 kommentarer:

  1. ååwow vår ryggsäck är i djungeln!!!!!!!!!! satan vad ni verkar ha det brao, glöm inte att dansa med benen!!! :)) pussåkram,, Lisen

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder. Även om grodorna inte såg så goda ut :). Massor av kramar Ma

    SvaraRadera
  3. Ahmen grodorna måste ha knaprat som himmelriket med de där fötterna!

    KRajm Purjolök

    SvaraRadera
  4. Grodorna verkar astunga ju! Haha jag gillar britternas drinkar på bilden xD och templet är ju så stört snyggt...........

    SvaraRadera