torsdag 16 februari 2012

SISTA DAGEN

Det har helt galet och omojligt att forsta, men om 8 timmar sa sitter jag pa mitt plan hem och redan om 2 timmar lamnar jag Ubud. Det ar helt galet och ofattbart. Men jag har haft tva yogalektioner idag och verkligen njutit av varmen och maten och ALLT. Sa nu ar jag beredd att dra hemat mot kalla Sverige!

Sedan Emmi lamnade mig har allt bara flutit pa som vanligt, forutom forsta natten. Det var svart att somna sa jag lag och vred och vande pa mig hela natten kandes det som. Om min somnloshet berodde pa att Emmi forsvunnit eller om det var det galet varma rummet som tog min somn kan jag inte riktigt avgora.. Dagen efter var det yoga, packning och ett coolt "art zoo". Det var 18arsgrans for att komma in dar for att de hade nakenmalningar.. men vissa var fett snygga och jag blev sugen pa att kopa med mig massa hem. Kopte dock inget for att de var lite for stora och svara att fa med sig. Sedan at jag och Hanzano en sista middag tillsammans och vi festade till det med efterratt till och med! Det var mums! Och nu ska jag skynda mig ivag for att hinna kaka lunch innan jag aker. Ha det bra alla fina sa ses vi i Sverige! PUSS OCH KRAM

2 kommentarer:

  1. Blir lite tårögd när jag läser. Kan inte fatta att du snart är här. Men du är efterlängtad och välkommen mer än du anar. Jätte kram och Välkommen hem!

    SvaraRadera
  2. Är du inte hemma nu?! RING DARLING!

    SvaraRadera