söndag 16 oktober 2011

Amsterdam rockar fett!

Det gar inte att ladda upp filmklipp här, eller i alla fall inte det jag ville lägga upp. Sa jag laddade upp det pa facebook istället. Ga in och kolla. Helt awesome är det!

Livet leker här i Amsterdam och i fredags var vi pa en fest i en "bike repair shop". Det var sjuuukt nice. Nick, var värd, va DJ där. Var gamla värd Frank kom ocksa dit! Och vi hade det bäst. Jag cyklade hem själv klockan atta pa morgonen och tappade bort mig. Haha. Det var sa jävla kallt ocksa, men till slut kom jag hem.

Och igar kom vi till var nya värd Michiel. Han är en snygg, trevlig vegetarian som bjöd oss pa middag och sen kollade vi pa film hela kvällen. Mys!

Här kommer lite bilder:

Chilla i Vondelpark









Cykeltur med Nick i de norra delarna av Amsterdam

Mysig bar som vi drack öl pa efter var cykeltur

Emmi till vänster, Nick till höger

Väderkvarn där de brygger den goda ölen Zatte



Och sen lite street art:





Lite bilder fran festen i fredags:










Michiels lägenhet:



2 kommentarer:

  1. Får man bara stanna två nätter eftersom ni hoppar runt så mycket eller har det bara blivit så?
    jag har hälsat pappa om disken nu kollar vi om ölen går att beställa hem hit. Kramar i mängd Ma

    SvaraRadera
  2. aaaaah va härligt det ser ut!!!! och fett keff stol hahahahah superful!!! hahahahahah PUSS <3

    SvaraRadera